Effective Facebook communication

facebook komunikacija

 

Sulaukiame nemažai klausimų: “Kaip skatinti žmonių susidomėjimą mūsų Facebook puslapyje?”, “Kaip kurti patrauklų turinį?”. Norėdami atsakyti į šiuos klausimus visiems, kam jie kyla, pasidalinsime įžvalgomis. Facebook komunikacija – tai nuoseklus ir gerai apgalvotas darbas, padėsiantis siekti numatytų ilgalaikių verslo tikslų.

Tikslas svarbu!

Tikslas – tai vienas iš Facebook komunikacijos pagrindų. Efektyvi socialinių tinklų komunikacija prasideda nuo jūsų verslo socialinės paskyros nustatyto tikslo. Labai svarbu, ko siekiate: užmegzti santykį su auditorija, didinti žinomumą, o gal padidinti pardavimus? O galbūt jūsų tikslas yra sukurti šiuolaikiško darbdavio įvaizdį? Jei savo verslo socialinės paskyros tikslą žinote, galime jus nudžiuginti – pasirinkti tinkamą facebook komunikacijos kryptį bus daug lengviau, tačiau jei dar nesuformavote savo tikslų ir nenusprendėte, kuria kryptimi judėsite – pradėti neverta. Daug naudingiau būtų viską apgalvoti, suformuoti verslo tikslus ir detalizuoti tikslų siekimo priemones, o tada jau galima judėti tikslo link.

Viskas pagal planą.

Jei jau žinote savo verslo komunikacijos tikslą, vertėtų pradėti darbuotis ties įrašų planu, galvojant tikslingiausių įrašų temas. Labai svarbu nepamiršti nusistatyto tikslo, taip pat svarbu žinoti, koks įrašų skaičius jūsų verslo specifikacijoje yra optimaliausias. Jei jūsų verslo specifikacija yra elektroninė prekyba, turėtumėte nebijoti komunikuoti intensyviau nei kitų specifikacijų verslai. Tikslingas darbas pagal strategiškai sudarytą komunikacijos planą padės pasiekti nusistatytus tikslus. Taip pat formuojant įrašų planą, vertėtų atsižvelgti į visus įmanomus faktorius, galinčius įtakoti įrašo sėkmę Facebook platformoje t.y dienos, valandos, šventės.

Turinys.

Turinys – komunikacijos karalius. Kuriant vizualizacijas ir tekstinį turinį, reikėtų nepamiršti apie kuriamą vertę vartotojams, kuri smarkiai prisidės prie žmonių įsitraukimo ir sklaidos Facebook platformoje. Turinio kūrimas reikalauja nemažų kūrybiškumo resursų ir nuoseklaus, gerai apgalvoto darbo, tad jei ruošiatės šiose dirbtuvėse darbuotis savo jėgomis, būtinai pasiraitokite rankoves, pasisemkite kūrybiškumo interneto platybėse, pasitarkite su draugais ir kolegomis, ir ženkite pirmąjį žingsnį – antrasis bus lengvesnis. Taip pat reikėtų nepamiršti turinio kūrimo nerašytų taisyklių: tekstinis turinys turėtų suformuoti aiškų įmonės komunikavimo toną, tekstas turi būti be gramatinių ir loginių klaidų, vizualus turinys taip pat turėtų formuoti įmonės braižą, turėti spalvos ar grafikos elemento akcentą, kuris padėtų vartotojams atpažinti įmonės komunikaciją.

Rezultatai?

Efektyvios komunikacijos rezultatai žmonėms, ėmusiems tvarkyti socialinių tinklų paskyrą į savo rankas pirmąjį kartą, atrodo sunkiai pamatuojami, tačiau rezultatus tikrai galima nesunkiai pamatuoti, jei nusistatysite tinkamus KPI (našumo rodiklius), kurie bus konkretūs, aktualūs, turės laiko ribas. Vystantiems komunikaciją dėl įmonės žinomumo, vertėtų atkreipti dėmesį, koks skaičius žmonių buvo pasiektas per mėnesio laikotarpį, kiek iš pasiektų vartotojų įsitraukė į jūsų kuriamą turinį. Tie, kurie vysto komunikaciją dėl pardavimų, vertėtų stebėti pardavimų rodiklius, naudojant Facebook įrankius, padėsiančius tai padaryti. Taigi, įvairių specifikacijų verslai turi skirtingus KPI, tad linkime sėkmingai juos nusistatyti, pasinaudoti mūsų patarimais ir “darbuotis” iš peties!

Skamba per sudėtingai, o galbūt tam neturite laiko? Kreipkitės į mus – patikimus jūsų socialinių tinklų administravimo ir komunikacijos partnerius.